Die een sekere teken dat ‘n werknemer gaan bedank – studie

Donderdag, Februarie 9th, 2017

Jessica Stillman

 

In die bestuur leersaamhede, is daar allerhande tekens dat een van jou werknemers op die punt is om te bedank.

Sommige beweer jy moet bekommerd wees as ‘n werknemer skielik begin opdaag in ʼn pak of alternatiewelik as iemand baie meer informeel begin aantrek. Ander sê dit is ‘n rooi vlag as ‘n lid van die span meer afwesig is van die werk. In die predigitale era, skuil ‘n paar base by die drukker om te sien of werknemers hul CV’s verlaat het wat rondlê.

Maar word enige van hierdie folk wysheid eintlik gerugsteun deur die wetenskap? Om hierdie uit te vind het ’n span besturende professore onlangs ’n reeks studies uitgevoer waar hulle inligting ingesamel het wat sal uitwys dat ’n werknemer met een voet buite die deur staan, en verder ook noukeurig hulle werklike gedrag in die “regte” wêreld nagegaan.

Dit blyk dat baie van wat jy gehoor het, in wese, hogwash is. (Kry al die besonderhede van die navorsingsmetodologie in hul skryfwerk vir die HBR blogs)

 

13 tekens wat in werklikheid een groot teken is

 

So, wat is die tekens dat ‘n werknemer op die punt om op te bedank volgens wetenskaplike ondersoek? Volgens navorsers, is dit die 13 ware verhale:

  1. Hul produktiwiteit by die werk neem meer as gewoonlik af.
  2. Hulle tree minder as gewoonlik op soos ‘n span speler.
  3. Hulle is besig met die minimum hoeveelheid werk meer dikwels as gewoonlik.
  4. Hulle is minder geïnteresseerd om hul bestuurder te beïndruk as gewoonlik.
  5. Hulle is minder bereid om by langtermyn tydlyne as gewoonlik was.
  6. Hulle het ‘n negatiewe verandering in hulle houding.
  7. Hulle doen minder moeite en het minder werk motivering as gewoonlik.
  8. Hulle fokus minder op werkverwante aangeleenthede as gewoonlik.
  9. Hulle spreek meer ontevredenheid met hul werk uit as voorheen.
  10. Hulle spreek meer ontevredenheid met hul toesighouer meer dikwels as gewoonlik.
  11. Hulle loop vroeg van die werk af meer gereeld as voorheen.
  12. Hulle verloor entoesiasme vir die missie van die organisasie.
  13. Hulle het minder belangstelling in die werk met kliënte.

 

Maar as jy die lys van nader bekyk kan jy vinnig sien dat al hierdie verskillende gedragspatrone beskryf kan word deur ‘n eenvoudige, alledaagse uitdrukking: Jy is in die moeilikheid as jou werknemer dit begin raaksien.

Elkeen van hierdie gedragte, van laer produktiwiteit, meer kla, minder belangstelling in verblydende toesighouers, is dit basies ‘n aanduiding dat ‘n werknemer geestelik begin ontkoppel met die werk en besig is om minder te belê in sy of haar prestasie, kollegas, en kliënte. Sien jy dat jou werknemer se gedrag in die rigting neig, dan kan wetenskap nou vir jou bevestig dat jy wel ’n rede tot kommer het.

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Pieter

    Hierdie artikel is interessant maar baie swak geskryf. Woordgebruik en sinkonstruksie is baie lomp en moeilik om te lees. Dit wil amper voorkom of hierdie artikel deur Google Translate geskryf is.

Ander Artikels

Wil jy graag jou eie baas wees? Vra dan eers jouself die regte vrae
Anja van den Berg   Die meeste mense begryp dat besigheidskennis nodig is om ʼn besigheid te bedryf, maar die meeste suksesvolle besigheidseienaars het ook bykomende vaardighede en eienskappe wat ʼn suksesvolle besigheid aanhelp. Voordat jy besluit om met ʼn besigheid te begin, moet jy nadink oor watter eienskappe jy het, hoe jou kop werk […]
Die kliënt kom altyd eerste
Karen van der Berg   Die noodsaaklikheid om goeie verhoudings met kliënte te bou, kan nie genoeg beklemtoon word nie. Dit is deur hierdie verhoudings wat jy werklik jou kliënte se behoeftes begin verstaan. Hannes Venter van Global & Local Inc., ’n konsultant wat hulp aan klein ondernemings bied, het vyf goue reëls om goeie […]
Voortdurende veranderings in die werkplek
Anja van den Berg   In die 1960’s het die werkplek gewentel om ʼn nege-tot-vyf-werkdag, mans het hulle vroue en kinders tuis onderhou, en werk het gewoonlik fisiese arbeid behels. Personeel het by die werk gerook – selfs in die kantoor – en daar was geen voorskrifte vir korrekte etiket in die personeelkombuis nie, aangesien […]
1 2 3 53